Fixande och trixande

Har varit och snurrat runt i Stockholmstrafiken idag igen och svurit för mig själv. På vägen hem passade jag på att svänga förbi min bror i Sundbyberg för att få hjälp med att ta en porträttbild. Förlaget vill nämligen ha in en bild, lite text om mig samt svar på några frågor till marknadsföring och en kommande webartikel om antologin. Visar bild när jag valt ut en 🙂

Och värst av allt… De vill ha en filmsnutt där jag berättar om min berättelse… Hjälp! Bara runt en minut lång, men jag fasar för att spela in den, ha ha 🙂

Fixar det med lite hjälp i helgen…

Kommentera

