Äntligen är den här!

_140613_14289Böckerna har kommit! 30 st ex av Insikter har landat hemma hos mig. Och 26 av dem är redan bokade. Jag har alltså 4 st ex kvar och kommer snart lägga en ny beställning från förlaget så snart jag vet hur många till jag vågar beställa 🙂 Vill du köpa ett signerat ex av mig? 32 stycken noveller av 32 olika författare som alla anknyter till att komma till insikt. Kostar av mig 150 kr inklusive frakt. Skicka iväg ett mail till ae.wahlgren@gmail.com om du är intresserad. En sån skön känsla att äntligen få hålla den i min hand. Och snygg är den också 🙂

Nu till veckans fråga hos Annika! Vad ska du läsa i sommar? Och med risk för att upprepa mig från tidigare inlägg så svarar jag så klart S.J Bolton ”Nu ser du mig” och ”Livrädd” och ”Onda flickor” av Alex Marlow. Kunde inte bärga mig och började igår kväll på ”Nu ser du mig” men hann inte läsa så långt. Lovande inledning dock 🙂

Har också fått hem två böcker om att skriva i dagens post.  Båda av K.M Weiland, ”Outlining your Novel” och ”Structuring your Novel”. Ska lusläsas under sommaren så jag kan ta nya krafttag på romanmanuset till hösten!

 

16 thoughts on “Äntligen är den här!

  1. Alltså… jag hade Onda flickor i min Adlibriskorg men på någon vänster lyckades jag ta bort både den och Gone girl innan jag skickade iväg ordern! Får väl göra en ny om det nu ska vara så då rå 😉

  2. Har faktiskt läst alla tre och det är spännande läsning, även om jag inte var överförtjust i Boltons. Den tredje boken i serien däremot… wow 🙂

  3. Jag har en hel hög med böcker här hemma, både nya och hyllvärmare, bland annat de tre du nämner, så jag väljer efter vad jag känner för, inga direkta planer för sommarens läsning.

Kommentera

