Surf!

Äntligen november, och påfyllning av surf! Vi har här i huset sedan en vecka tillbaka maxat surfen i både mobiler och husets mobila bredband… Det är ju hemskt vad beroende man är av att alltid ha tillgång till internet! Men nu är det ny månad och vi kan åter göra blogginlägg, kolla sociala medier och allmänt slösurfa 🙂

I torsdags hände det. Jag blev klar med omskrivningen av manuset! Känns väldigt skönt med en paus, även om mycket arbete återstår. Två testläsare har tackat ja. Två personer vars omdöme jag har stort förtroende för, och som är läsvana. Det ska bli väldigt intressant, och skrämmande, att höra vad de tycker. Först ska jag bara gå igenom några punkter innan jag skickar manuset till dem.

Manuset får alltså vila, men jag har en del annat att ta tag i. Två novellutkast som ska skrivas och ett antal böcker som ska läsas. Sedan kommer jag att se fram emot att fortsätta med manuset och förhoppningsvis bara redigera och förbättra 🙂

Glad halloween på er, en dag för sent!

 

4 thoughts on “Surf!

Kommentera

