Svacka

imageUngefär så här känner jag mig nu. Vi gör inte många knop här hemma. Uppenbarligen är jag en person som satsar allt på disciplin och arbete i en period för att sedan däcka totalt då jag är klar. Antar att det är det som behövs för att återhämta sig och orka fortsätta. Men det här är veckan som jag ska rycka upp mig!

Jag SKA spela in en kort video med en presentation av mig till #Älskanoveller.

Jag SKA skriva ett novellutkast på temat girighet.

Jag SKA, förhoppningsvis, också påbörja ett utkast på en novell till ett annat projekt…

Och finns det tid där emellan ska jag även planera in några nya scener i min synopsis till nästa romanidé 🙂

I helgen har jag inte gjort ett dugg. Jo, lite har jag gjort. Jag har firat min födelsedag lite i förskott med god mat, det orkade jag med 🙂 Underbart goda pajer och cheesecake, och trevligt sällskap. Så kanske kan jag nu orka släpa mig upp ur soffan och få lite gjort. Vi hoppas på det!

image

Laxpaj med parmesan, med den godaste varmrökta laxen jag någonsin ätit!

 

4 thoughts on “Svacka

Kommentera

