Tisdagsmys

Har firat en bra dag med ett glas vin idag. Bra på många sätt. Framförallt med anledning av ett väldigt upplyftande och intressant mail som jag fått idag. Ska bli spännande att se var det tar vägen. Något jag får återkomma om… 🙂

Har tagit mig i kragen och finslipat girihetsnovellen, och jag tror faktiskt att den är klar nu. Får bli en korrvända i morgon och sedan skickar jag in den. Började även på mitt nya romanmanus igår, äntligen! Och det känns så bra, tror att det kan bli lyckat 🙂

Nu ska jag pallra mig upp i sängen och kolla på avsnitt två av True Detective, och hoppas på att jag håller mig vaken hela avsnittet den här gången… (Tveksamt efter vinet…)

Trevlig kväll på er!

12 thoughts on “Tisdagsmys

Kommentera

