Allers

imageIdag damp nya numret av Allers ner i min brevlåda. Inte för att jag prenumererar på Allers, utan för att jag råkar medverka i det aktuella numret 🙂

Novellen som är med är en av de allra första som jag skrev, så det känns så klart lite konstigt att se den i tryck så långt efter att jag skickade in den. En hel del har ju hänt sedan dess skulle man kunna säga… Men det är ändå jätteroligt! Kul att se en illustration till också. Numret den är med i är nummer 17. Ni hittar den på sidan 14 under namnet Om ödet får bestämma.

 

8 thoughts on “Allers

  1. Vad trevligt av dem att skicka hem ett nummer till dig 🙂 Jag ska ta och knata in på Coop under lunchen idag och köpa den. Ingen skräckis den här gången gissar jag (din novell alltså) 🙂

Kommentera

