Håll alla tummar ni har!

image

 

Semesterveckan förflyter väldigt lugnt här hemma. Maken jobbar ju så vi håller oss mest hemma och slappar. Försöker få lite tid och läsa men det går trögt. Jag har börjat på Otrygg hamn av Tana French, men det går väldigt långsamt. Kanske för att de 100 sidor in i boken ännu inte lämnat brottsplatsen? Men jag ska ge den en chans, det kan nog ta sig.

Förutom det här slappandet som jag tycks ägna mig mest åt på dagarna så har jag faktiskt redigerat färdigt romanen. Jag har kört stavningskontroll, kollat igenom formateringen och jag har tryckt på knappen. Skicka. Det har gått iväg till det förlaget som visade intresse. Igen.

Så nu måste ni lova att hålla alla tummar ni har! Stenhårt! Jag ska försöka att inte gå och tänka alldeles för mycket på det här, men om jag känner mig själv rätt så kan det bli svårt. Nu ska jag ägna morgondagen åt att färdigställa novellen om vrede. Den ska vara inne på lördag…

8 thoughts on “Håll alla tummar ni har!

    • Än har jag inte gett upp på den,nu har han lämnat brottsplatsen och tagit hem sin galna syster till sin lägenhet. Då blev det genast mer intressant 🙂 Kan tillägga att jag varit ganska trött och distraherad då jag läst, så det gör nog mycket till det också.
      Tusen tack för tummarna! 🙂

Kommentera

