Final touch

image

Har haft en härlig söndag som till stor del spenderats utomhus. Har lekt med barnen och deras kusin och sedan grillades lunchen ute i vindskyddet bakom huset. Korv smakar väl aldrig så bra som ute en kall dag 🙂

På kvällen hann jag med en powerwalk på löpbandet innan jag slog mig ned med sista redigeringsvändan av superhjältenovellen. Det är ofta väldigt lätt att skjuta på saker, men jag försöker intala mig att det är bättre att få det gjort på en gång och hoppas att det ska bli en vana 🙂 De mesta småfixet är åtgärdat och i morgon kväll ska jag göra några större förändringar i inledningen. Inget som rör upplägget egentligen utan mer utformningen. Så det ska nog gå bra. Hoppas jag 🙂

Vad har ni haft för er i helgen?

image

2 thoughts on “Final touch

Kommentera

