Dubbelt upp

Nu gäller det att ligga i om jag ska hinna redigera två manus! Denna vecka råder därför tv-förbud. Typ… Lite tv blir det när jag redigerat färdigt på kvällarna. Planen är att bli klar med första vändan från redaktören under helgen, eller allra senast tisdag nästa vecka. Sedan ska jag ägna mig åt andra manuset ett tag tills manuset kommer tillbaka.

Idag har jag förtydligat datum i kapitelrubriker, klargjort en del bakgrund och kryddat med lite mer spänning 🙂 Det går framåt!

Är det fler som har sportlov den här veckan? Har ni några roliga planer?

2 thoughts on “Dubbelt upp

  1. Här får vi inte sportlov förrän vecka 10, men jag är inte så sportig av mig, så för mig spelar inte det någon roll 🙂
    Jag ägnar det mesta av min tid nu att komma ikapp med en massa saker som släpar, men till helgen ska jag vila!
    Hoppas det går bra och att du hinner allt du tänkt 🙂

    • Är inte särskilt sportig jag heller, haha 🙂 Men har tagit lite ledigt, så det ser jag fram emot.
      Låter skönt med vila i helgen, själv får jag nog ägna några timmar åt redigering… Tack så mycket, jag hoppas också att jag får till det!

Kommentera

