En dag att skriva

Idag har jag äntligen en skrivdag inplanerad. Kändes nödvändigt med tanke på allt jag har att göra innan sista april. Efter kontakt med redaktören kommer jag heller inte att skicka tillbaka manuset före söndag då hon hade annat som behövde göras i veckan. Det passar mig alldeles utmärkt då jag i sista stund kommit på en större ändring som jag vill prova. Vet inte om det fungerar eller inte, men det går jag alltid att ändra tillbaka om det känns fel.

Så nu ska jag skriva så tangentbordet glöder, och redigera tills ögonen går i kors. Åtta timmar har jag innan familjen kommer hem och vill ha mat, så nu kör vi!

Vad har ni för er idag?

2 thoughts on “En dag att skriva

Kommentera

