Läsglasögonen på!

Nu har jag städat bort en julbock, samt allt påskpynt från fönstret. Julen varar ju till påsk, det har vi ju alla lärt oss. Hur länge påsken varar kan vi ju låta vara osagt…

Jag började äntligen få tillbaka redigerarlusten och bilda mig en bild av vad jag skulle pyssla med i manuset innan det skickas till lektör, men så kom den satta inlagan tillbaka och då var det kört igen 🙂 Jag har nu skrivit ut hela inlagan, boken blir 348 sidor lång, och ska nu läsa igenom allt igen och leta efter stavfel och andra fel som kan ha uppstått i sättningen. En redig bunt blev det. Yngsta sonen såg på den med stora ögon och utbrast: Wow!(skratt) Du har jobbat varje dag, mamma!

Mm, ungefär så… 🙂 Men snart är den klar, och jag längtar efter att få hålla den i handen!

image

4 thoughts on “Läsglasögonen på!

  1. Ja, tänk vad mycket jobb det är innan boken finns ute! Många gånger glömmer man nog bort det och tur är kanske det 😉
    Jag ser verkligen fram emot att läsa den! 🙂

Kommentera

