Härlig start på helgen!

Ibland blir man överraskad. Jag fick besked om att böckerna skulle komma till mig i onsdags. Det gjorde de inte. I torsdags ringde transportfirman och berättade att de hade en pall att köra ut men att de bara körde ut måndagar och onsdagar till Östhammar. Helt okej. De skulle komma på måndag, fick min mans mobilnummer och jag tvingade min man att jobba hemifrån på måndag för att kunna ta emot dem.

Så jag måste erkänna att jag blev lite förvånad då jag idag vid lunchtid fick ett sms från min svärfar att det nu stod en pall böcker i vårt garage… Av en slump såg han genom sitt köksfönster att en stor lastbil backade upp till vårt hus. Han sprang ut och mötte upp så att böckerna kunde ställas i garaget. Så utan att någon ringde oss dök de helt plötsligt upp tre dagar före avtalad tid.

image

Men vad gör det 🙂 Boken är här! Och jag älskar den ❤ Den är härligt knubbig, gula tonen på sidorna blev perfekt, papperskvaliteten känns jättebra och den är härligt mjuk och foglig då man bläddrar i den och läser. Bilden på framsidan blev något suddigare än jag hade trott, men det är okej. Helt underbart att se resultatet av tre års arbete. Nu återstår lite tid innan boken släpps, men svärmor och svägerskan har fått varsitt exemplar och jag väntar spänt på att få höra vad de tycker 🙂

Helgen kunde inte ha startat bättre! Trevlig helg på er!

image

 

12 thoughts on “Härlig start på helgen!

  1. Jag vill gärna köpa ett ex sedan, Anna! Du kan väl mejla mig när det blir aktuellt?
    och du … Stort grattis! Den ser jättefin ut!

Kommentera

