God jul och gott nytt år!

En dag senare än alla andra önskar jag er alla en god jul! Försökte redan igår men min dator håller på att ge upp på mig… När den inte hänger sig helt blir den nu då och då helt svart också. Så mitt första nyårslöfte blir att köpa en ny dator! Efter att jag räddat över allt viktigt från hårddisken innan den kraschar för gott…

Här hemma har vi firat en lugn och skön julafton med de närmaste. Mycket god mat, lagom med paket och många skratt. Jag hoppas att ni också har haft en fin julafton med de ni tycker om. Ska försöka skriva ett inlägg som sammanfattar året lagom till nyårsafton. Men om det inte blir av, eller om vi inte hörs innan dess, så vill jag också passa på att önska ett gott nytt år.

2017 kommer att bli ett bra år, jag känner det på mig ❤

Bildresultat för merry christmas

2 thoughts on “God jul och gott nytt år!

Kommentera

