Läsrustad

image

Först på nyårsafton fick jag min julklapp och fick då reda på vilka böcker jag fått 🙂 Karin Slaughter fick jag som jag hoppats på, jag gillade verkligen hennes De vackraste och har sett fram emot att läsa den här. Ensam kvar är jag också glad över. Den verkar ha en väldigt spännande och intressant handling där en realityserie i skogen fortsätter i det tysta, utan kameror samtidigt som världen drabbas av en katastrof som hotar att slå ut civilisationen…

Eftersom jag inte visste vad jag skulle få så har jag fått hushålla lite med bokköpen under hösten. Caroline Kepnes nya bok hade jag dock helt glömt bort så den lade jag en beställning på runt jul, självklart hittade jag ju då ett par andra böcker till rea-pris som jag bara måste köpa 🙂 Så nu har jag gott om en läsning framöver. Behöver nog lite lättare pocketböcker inför resan bara så det får nog bli en liten beställning till…

Har ni läst någon av dessa böcker?

image

2 thoughts on “Läsrustad

Kommentera

