Hör upp!

Idag har den släppts! Min första ljudbok 🙂 Själv lyssnar jag inte på ljudböcker, men marknaden är ju som bekant på stor frammarsch. Är självklart väldigt glad över att ha fått chansen att nå ut till en bredare, och lite annan, publik och det ska bli otroligt spännande att se hur boken tas emot. Och lite läskigt…

Nytt omslag blev det också, Lind & Co var först inne på att använda samma omslag men bestämde sig sedan för att det borde vara mörkare och mer dramatiskt. Vad tycker ni om resultatet?

Anna E Wahlgren författares foto.

Brukar ni lyssna på ljudböcker?

Trevlig helg!

14 thoughts on “Hör upp!

  1. Grattis! 🙂 Jag lyssnar ju inte heller på ljudböcker, men omslaget blev kanonsnyggt, tycker jag! Inte för att det på boken är dåligt, men det där ger en lite annan känsla 🙂

  2. Grattis! Omslaget är jättefint 🙂 Håller med Eva-Lisa om känslan det ger.
    Jag lyssnar inte heller på ljudböcker, men är intresserad av själva fenomenet 🙂

  3. Grattis! Snyggt omslag, det håller jag verkligen med föregående kommenterare om 😄 Jag har precis startat en provperiod på Storytel och lagt till din bok i ”bokhyllan”. Det blir den första ljudboken jag lyssnar på 👍🏻

  4. Båda omslagen är väldigt snygga även om jag föredrar bokens mycket pga färgerna. Det här känns mer dramatiskt. Passar jättefint!
    Lyssnar inte på böcker alls men vad kul för dig att den finns att lyssna på. Grattis!

Kommentera

