Sommarlov!


Current mood

Vill bara titta in för att önska er alla en riktigt skön sommar!

Här är tystare än i graven och jag inser att jag mentalt redan tagit ett sommaruppehåll från bloggen 🙂 Motivationen, tiden och lusten finns inte alls för att blogga, så det får bli lite sommarlov helt enkelt. Än finns ingen semester i sikte, jag får ledigt först i augusti, och planen för sommaren är att försöka få ihop ett sammanhängande råmanus innan augusti är slut. Lättare sagt än gjort när jag trasslar in mig och går vilse i alla trådar men man måste ju börja i någon ände.

Men i första hand ska jag bara njuta av sommaren, god mat och bra läsning! Hoppas ni får tid att göra detsamma!

Om ni saknar mig alltför mycket eller bara är nyfikna på vad jag pysslar med kan ni alltid kika in på instagram där jag heter anna_wahlgren 😉

Planen för resten av sommaren…

 

8 thoughts on “Sommarlov!

  1. Idag är första semesterdagen och jag känner mig som katten. 😉 Utan trädgård hoppas jag annars på mysigt uteliv som på din andra bild. God mat, vänner. Och så vill jag läsa, redigera och fixa lite här hemma… Själv tar jag ingen bloggpaus, däremot drar jag ner på inläggen. Trevlig sommar!

Kommentera

