När spänningen släpper…

Igår var det äntligen dags! Som jag väntat, längtat, planerat och våndats. Kommer det för några, kommer det för många, har de beställt för mycket böcker, kommer böckerna inte att räcka?

Men det blev alldeles utmärkt!

Festen hölls på Akademibokhandeln i Uppsala centrum, en helt ny butik som är jättefin och stor. Så fort gästerna började komma släppte alla spänningar och det blev en supertrevlig kväll! Jag är så glad att så många ville komma och fira mig och min bok och det var riktigt roligt att träffa både nya och gamla bekantskaper. Enda nackdelen är ju att man hinner prata så lite med alla. Böckerna räckte alldeles utmärkt och gick nästan åt, snacksen räckte och drycken likaså. Gästerna minglade runt fint och samtalet gick bra. Glad och nöjd blev det en sen middag efteråt med representanten från Bokfabriken och min make, och mitt i natten ramlade jag i säng med ett leende på läpparna. Nu fanns ju boken redan ute i handeln, men efter gårdagen är den rejält firad också 🙂

 

Nu blickar jag framåt och laddar först för en signering på hemmaplan på lördag, sedan väntar Bokmässan. Och förhoppningsvis ska skrivandet börja rulla på lite bättre nu också.

Ska ni åka till Bokmässan i år?

11 tankar om “När spänningen släpper…

  1. Stort grattis till en lyckad releasefest!
    Jag tänker låna Efter Emma på vårt bibliotek och är nu uppsatt på kölista som nummer tre. Jätteroligt att det finns sådant sug efter boken! Förhoppningsvis tar de in fler ex.

Lämna en kommentar