Bokbloggsjerka

Dags för veckans bokbloggsjerka!

Veckans jerka har hämtat inspirationen från BOTNS podcast: Do readers have to be collectors?

Nej, det tycker jag definitivt inte. Hur skulle det gå? Då skulle vi alla drunkna i böcker! Och vi skulle inte heller kunna fynda billiga böcker som ingen längre vill ha 🙂

Jag spar alla böcker som jag tycker mycket om, eller böcker som betyder mycket för mig. Övriga har jag inget emot att ge nya hem.

I denna veckas jerka lottas det även ut tre bokaskar, och jag skulle inte tacka nej till den här svarta 🙂

Bokask KransLänk i bilden

 

22 tankar om “Bokbloggsjerka

  1. För mig, just nu, känns det omöjligt att ge bort böcker som bott och flyttat med mig i större delen av mitt liv. Nyare böcker jag inte gillat har jag ingen relation alls till, det är mycket lättare att ge bort dem 🙂

Lämna en kommentar